مؤسسه قرآن روح‌الامین؛ برگزارکننده دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن در زرگان
کد خبر: 3790776
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مؤسسه قرآن روح‌الامین؛ برگزارکننده دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن در زرگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مؤسسه قرآنی روح‌الامین اهواز دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار کرده است.

مؤسسه قرآن روح‌الامین؛ برگزارکننده دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن در زرگان

زهرا شری‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی روح‌الامین اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: این مؤسسه ده سال است که فعالیت خود را در منطقه زرگان اهواز آغاز کرده در حال حاضر نیز دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار کرده است.

وی اظهار کرد: این مؤسسه قرآنی در بخش مهد و پیش‌دبستانی نیز فعال است. چهار مربی با مؤسسه همکاری می‌کنند و کلاس‌های آن ویژه بزرگسالان همه روزه عصرها برگزار می‌شود. دوره‌های مهد و پیش‌دبستانی نیز صبح‌ها و بعدازظهرها برگزار می‌شود.

شری‌پور با بیان اینکه در مجموع 120 قرآن‌آموز از دوره‌های مؤسسه استفاده می‌کنند، گفت: غالباً دوره‌های حفظ قرآن مورد استقبال قرار می‌گیرد. مخاطبان این دوره‌ها بیشتر دانش‌آموزان هستند. در بخش بزرگسالان نیز در حال حاضر 12 نفر مشغول حفظ قرآن هستند که یک نفر از آنها موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است، سایر افراد نیز حافظ 10، 5 جزء و کمتر هستند.

مدیر مؤسسه قرآنی روح‌الامین اهواز در پایان با اشاره به تأثیر معنوی شرکت در جلسات آموزش قرآن گفت:در کنار جلسات آموزش قرآن، برنامه‌های هنری مؤسسه ویژه بانوان در ایام تابستان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی روح‌الامین اهواز واقع در منازل اتوبوس‌رانی زرگان، خیابان یکم است.

انتهای پیام

captcha