دفاع از حرمین مقدمه تشکیل سپاه مهدوی است
کد خبر: 3790787
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

دفاع از حرمین مقدمه تشکیل سپاه مهدوی است

گروه سیاسی ــ یکی از مدافعان حرم گفت: جنگ با داعش برای دفاع از حرمین و مقدسات اسلامی، منجر به تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی شد که می‌توان از آن به‌عنوان مقدمه تشکیل سپاه مهدوی یاد کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، سیدمیرزا، یکی از مدافعان حرم، امروز، 28 بهمن در جمع کارکنان دادگستری یزد اظهار کرد: از داعش به عنوان دولت اسلامی عراق و شام یاد می‌شود که این اشتباه است! اگر این گروه تکفیری منحصر به عراق و شام بود چرا اکنون در مصر و لیبی و افغانستان نیز دست به عملیات می‌زند؟!
وی افزود: داعش یعنی دلار آمریکا علیه اسلام، که با جمع آوری نیروهای تکفیری و سلفی از سراسر دنیا در سوریه و عراق اقدام به جنگ فراگیر کرد.
این مدافع حرم با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شده قرار بود داعش از مصر اعلام موجودیت کند، ابراز کرد: شلوغی و آشوب داخلی در کشور سوریه در سال 2011 باعث شد که این گروه ضد بشری، فرصت حضور و اعلام موجدیت در سوریه را بیابد تا به دستور اربابان امریکایی و اسرائیلی خود بتواند خط مقاومت و محور استقامت در برابر جبهه کفر و نفاق و الحاد را بشکند.
وی یادآور شد: مدیریت عبری و غربی داعش به طُرق مختلف از 108 کشور نیروی نظامی جمع کرد تا به زعم خود کار را یکسره کند و بر کشورهای اسلامی غالب شود، اما وقتی که در شروع کار با پیشروی‌های سریع دچار اشتباه محاسباتی شد و به دو کشور به صورت هم زمان وارد شد و موضع خود را با صراحت کامل اعلام کرد، محور مقاومت نیز با تشکیل نیروی نبرد، در مقابل این جنایتکاران تا بن دندان مسلح که پشیتبانی فراگیر مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی و تبلیغاتی را از سوی اربابان خود داشتند، ایستاد و آنان را زمینگیر کرد.
سیدمیرزا به سختی‌های بسیار در مسیر پیوست به مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: وقتی که اعلام نمی‌شود و فراخوان هم داده نمی‌شود فقط در یک استان کوچک 4هزار نفر برای پیوستن به خیل مدافعان حرم صف می‌بندند و با التماس و اشک و گریه تقاضای حضور در صف مقدم مبارزه با داعش و دفاع از حرمین را دارند یعنی این ملت روحیه سلحشوری و مقاومت و ایثار را به حد اعلا در خود حفظ نموده است.
وی گفت: در جمع داوطلبان پیوستن به صفوف مدافعان حرم، پدر و پسر، دو برادر و حضور پدر، پسر و داماد به صورت همراه و هم زمان بود که این نشان می‌دهد این یک فرهنگ عاشورایی و حسینی است که خانواده‌ای حاضر است برای دفاع از مقدسات و آرمان‌های یک تفکر حق، همه عزیزانش را با هم به سوی جبهه مقاومت بفرستد.
وی با بیان خاطراتی از دوران حضور در صفوف مدافعان حرم و اخلاص و ایثار آنان گفت: وقتی که در خط مقدم نبرد با مدافعانی از کشورهای دیگر و حتی مذاهب و دین‌های دیگر هم صحبت می‌شدیم مقدمه تشکیل سپاه مهدوی را به خوبی لمس می‌کردیم، وقتی که یک مسیحی حاضر در خطوط دفاع از حرم در مقابل داعش از مقام معظم رهبری به عنوان رهبر کل عالم یاد می‌کرد.
این مدافع حرم یادآور شد: داعش در دو کشور سوریه و عراق با پشتیبانی اربابان خود به پیشروی‌هایی قابل ملاحظه‌ای رسیده بود، اما تشکیل صفوف مقاومت از کشورهای سوریه و عراق و کمک و یاری نیروهای ایرانی، لبنانی، پاکستانی، افغانستانی و روسی صحنه نبرد را تغییر داد و محور مقاومت را به پیروزی رساند.

انتهای پیام

captcha