ارائه محصولات فرهنگی با مشارکت ۴۱۰ ناشر و نمایندگی در نمایشگاه کتاب یزد
کد خبر: 3790795
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

ارائه محصولات فرهنگی با مشارکت ۴۱۰ ناشر و نمایندگی در نمایشگاه کتاب یزد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در مجموع ۴۱۰ ناشر و نمایندگی محصولات فرهنگی خود را در یازدهمین نمایشگاه بزرگ «کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال یزد» ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد 27 بهمن در مراسم آغاز به‌کار یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال یزد اظهار کرد: کتاب حافظه مکتوب یک جامعه است و اگر ارتباط مردم با کتاب قطع شود، گسست فرهنگی ایجاد می‌شود.
وی افزود: اگر بخواهیم مسیر گذشتگان خود را ادامه دهیم، راه آن از مسیر کتاب و کتابخوانی می‌گذرد.
جوادیان زاده با تاکید بر اینکه باید به دنبال بازتولید فرهنگی و تمدنی باشیم، تصریح کرد: در استان یزد برای انس همه گروه‌ها و اقشار اجتماعی به ویژه کودکان و نوجوانان با کتاب برنامه‌ریزی در دست انجام است.
وی با بیان اینکه یزد به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شده تا پایان سال یکی از شهرها به عنوان پایتخت کتاب معرفی می‌شود بیان کرد: اقدامات بسیاری برای کسب این افتخار انجام شده که از جمله آنها می‌توان به راه اندازی باشگاه‌های کتاب و ... اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ویژگی‌های یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد اظهار کرد: برای این نمایشگاه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون بن کتاب تهیه شده و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
جوادیان زاده ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۳۸ ناشر مستقل، ۱۳۷ ناشر نمایندگی، ۳۵ غرفه فروش متمرکز، ۱۱ کتابفروشی و در مجموع ۴۱۰ ناشر و نمایندگی محصولات فرهنگی خود را ارائه خواهند کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این نمایشگاه ۸۴ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود و ۶۰ برنامه جنبی نیز هر روز صبح و عصر با کمک و همراهی رسانه‌های یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha