اعلام زمان توزیع کارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3790803
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

اعلام زمان توزیع کارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان گفت: ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر، رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز به‌صورت هم‌زمان درکل کشور و در حوزه‌های امتحانی مقرر رأس ساعت ۹ صبح روز ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان بیان کرد: قرآن‌آموزانی که در بخش‌های شفاهی آزمون سرا‌سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از یکشنبه ۵ اسفند تا جمعه ۱۰ اسفندماه جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اقدام کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تأکید کرد: قرآن‌آموزان، مربیان و مدیران مؤسسات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سرا سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند به سامانه www.quranedu.ir مراجعه کنند.
این مقام مسئول افزود: این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد، که آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه مراکز اصلاح و تربیت، گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول‌شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز دوشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه تا ۷ اسفندماه خواهد بود، گفت: آزمون سرا‌سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha