لزوم اتحاد رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان
کد خبر: 3790826
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

لزوم اتحاد رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم اتحاد رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان تأکید کرد و گفت: در صورتی می‌توانیم تهاجم رسانه‌ای دشمن را دفع کرده و حمله را شروع کنیم که رسانه‌ها وحدت داشته باشند.

لزوم اتحاد رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که همه دشمنان انقلاب اسلامی، عزم خود را جزم کرده و علیه انقلاب موضع‌گیری کرده و حملات خود را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: امروزه بحث رسانه، یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها بوده و اصحاب رسانه، کسانی هستند که باید مجاهدانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند و هر کس با توجه به تخصص و استعداد خود باید از کیان جمهوری اسلامی دفاع کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: اصحاب رسانه، باید جلودار عرصه و میدان جبهه فرهنگی باشند، عموم مردم در این زمینه شاید نتوانند نقش مهمی ایفا کنند و مردم نقش خود را در روز ۲۲ بهمن انجام دادند و مسئولان و متخصصان باید به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان دین با هم همدست شده و در مقابل ما جبهه آراسته‌اند، بیان کرد: ما نیز باید جبهه متحدی علیه دشمنان تشکیل دهیم و رسانه‌ها باید با وحدت، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: درصورتی می‌توانیم تهاجم رسانه‌ای دشمن را دفع کرده و حمله را شروع کنیم که رسانه‌ها وحدت داشته باشند و به جان یکدیگر نیفتند و نباید یکدیگر را مورد هدف قرار دهند و گاهی کارهای فرسایشی در رسانه‌ها صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد جشنواره رسانه‌ای ابوذر این است که وحدت رویه و تقسیم کار بین رسانه‌ها صورت گیرد و از ضروریات کار رسانه‌ها به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha