حسینیه اعظم زنجان به نور «چلچراغ حسینی» روشن می‌شود
کد خبر: 3790866
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

حسینیه اعظم زنجان به نور «چلچراغ حسینی» روشن می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: برنامه «چلچراغ حسینی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حسینیه اعظم زنجان به نور «چلچراغ حسینی»روشن می‌شودمجتبی شهامی، مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برنامه «چلچراغ حسینی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) روز 7 اسفندماه ساعت 15.30 به میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: حسینیه اعظم زنجان در راستای معرفی مادران شهدا که خانه خود را تبدیل به حسینیه شهدا کرده‌اند، برای نخستین‌بار برنامه‌ای با عنوان چلچراغ حسینی را برگزار می‌کند.
مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 حسینیه شهدا در استان زنجان وجود دارد که بانی این حسینیه‌ها، والدین شهدا هستند و چراغ دین را روشن نگه داشتند.
این مسئول نقش مادران شهدا در تاریخ انقلاب را بی‌بدیل خواند و گفت: مادران شهدا پس از تحمل داغ فرزندان‌شان و برای دفاع از انقلاب و پاسداشت از ارزش‌های دینی، خانه‌های خود را محلی برای برپایی محفل قرآنی و روضه اهل‌بیت(ع) کرده‌اند که این خانه‌ها در بین مردم به نام حسینیه‌ شهدا مشهور است.
مدیر روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: همچنین در این مراسم از سوی هیئات شاخص حسینیه اعظم زنجان، پرچم متبرک شده از کربلای معلی به مادران شهدای استان تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام
captcha