مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات قرآن خانواده شهدا در قم آغاز شد
کد خبر: 3790897
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات قرآن خانواده شهدا در قم آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور فرزندان دختر شاهد و ایثارگر در قم آغاز شد.

مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات قرآن خانواده شهدا در قم آغاز شدبه گزارش ایکنا از قم، سردار سید‌جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، امروز، 28 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از امروز صبح در هتل شاهد قم آغاز شده است، 148 نفر از دختران شاهد و ایثارگر حضور دارند. 
وی ادامه داد: پذیرش مرحله دوم این مسابقات عصر گذشته بعد از اختتامیه مرحله اول انجام شد و مسابقات قرآنی از ساعت 8 صبح امروز آغاز و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی اضافه کرد: مسابقات قرآن کریم در وقت صبح در رشته حفظ، قرائت و آزمون کتبی رشته‌های مفاهیم و تفسیر و در وقت عصر نیز مسابقات حفظ و قرائت ادامه می‌یابد. 
وی بیان کرد: در پایان این روز دختران شاهد و ایثارگر به زیارت حضرت فاطمه معصومه‌(س) مشرف می‌شوند، فردا دوشنبه نیز برنامه‌های آموزشی و زیارت مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است. 
دومین مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله دوم تا 30 بهمن‌ماه ادامه دارد و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان بنیاد شهید وامور ایثارگران به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان روز سه‌شنبه در هتل شاهد قم برگزار می‌شود. 
اتمام پیام
captcha