جانبازان نماد ایثار و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
کد خبر: 3790947
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

جانبازان نماد ایثار و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ عبدالله پاکاری، اجر جانبازان نخاعی را به‌دلیل این آزمون سخت بسیار مضاعف دانست و گفت: جانبازان نماد ایثار و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری ایثار، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دیدار با شهریار علی اکبرنیا، جانباز 70 درصد انقلاب، اظهار کرد: روحیه بالای ایثارگران بسیار ارزشمند است و ما از شما درس می‌گیریم و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اجر جانبازان نخاعی را به‌دلیل این آزمون سخت بسیار مضاعف دانست و افزود: جانبازان نماد ایثار و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند و حضور شما در جامعه بیانگر حقایق تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین‌المللی است.
وی نقش شهدا و ایثارگران را در پیروزی انقلاب حیاتی و تعیین‌کننده دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین مردم به‌ویژه جوانان بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
پاکاری با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران با رشادت و فداکاری از ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، گفت: این انقلاب از ابتدا تاکنون با حمایت‌های بی‌دریغ و ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پیروزی رسیده و همه ما باید قدردان خانواده هایی باشیم که در این مسیر جانفشانی کردند.
محمد قربانی
انتهای پیام

captcha