برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در ایلام معرفی شدند
کد خبر: 3790957
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در ایلام معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ایلام در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره مدهامتان در این استان گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان از اهداف برگزاری این مسابقات است.

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در ایلام معرفی شدند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌و‌المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، امروز، 28 بهمن‌ماه در مراسم معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان»، در مسجد الجوادین شهر ایلام با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدها‌متان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات ٢٦٠ نفر از اعضای خواهر و برادر عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این استان شرکت کردند.
وی با اشاره این اینکه این تعداد قرآن‌آموز کانون‌های مساجد استان با ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات مدهامتان www.modhammatan.com و مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان شرکت کردند، گفت: در مسابقات بخش برادران که در مسجد الجوادین و به میزبانی کانون غدیر این شهر برگزار شد حدود ١٦٠ نفر از برادران عضو کانون‌های مساجد حضور داشتند.
چراغی‌پور تصریح کرد: مرحله استانی و کشوری مسابقات برادران در رشته‌های قرائت و حفظ کل در رده سنی ١٦ تا ٣٠ سال و در رشته‌های اذان، قرائت(ترتیل)، حفظ جزء ٣٠، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات در رده سنی ٧ تا ١٦ سال برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ایلام کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
یاشار محمدیان در بخش حفظ کل، محمدباقر رحمتی در بخش قرائت، سپهر شیر نژاد در بخش ترتیل، امیرمحمد آزادی در بخش اذان، پویا رحمانی در بخش قرائت تقلیدی، محمدطاها حیدری در بخش نقاشی آیات و امیرحسین کمالوندی در بخش حفظ جزء ٣٠ قرآن کریم با رأی هیئت‌داوران برای حضور در مسابقات کشور معرفی شدند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور نفرات برتر مرحله استانی از سایر استان‌های کشور، اردیبهشت ماه سال ٩٨ در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha