آسایش ما مرهون ایثارگری مرزبانان است
کد خبر: 3790958
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

آسایش ما مرهون ایثارگری مرزبانان است

گروه اجتماعی ــ استاندار اصفهان با بیان اینکه مرزبانان غیور حفاظت و حراست از امنیت کشور را برعهده دارند، گفت: اگر ایثارگری آن‌ها نبود، آرامش و آسایش امروز کشور نیز وجود نداشت.

آسایش ما مرهون ایثارگری مرزبانان است

به گزارش ایکنا ار اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت وطن که در خیمه حسینی گلستان شهدا و با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم انقلابی و شهید پرور استان اصفهان و همچنین سران طوایف سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا رفتند و مسئولیت مسئولین را در مقابل خون مقدس شان بیشتر کردند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مرزبانان غیور حفاظت و حراست از امنیت کشور را برعهده دارند، افزود: اگر ایثارگری آن‌ها نبود، آرامش و آسایش امروز کشور نیز وجود نداشت.
 رضایی خاطرنشان کرد: حضوراین نیروها در سیستان و بلوچستان حکایت از این دارد که علاوه بر فعالیت های امنیتی، در ابعاد مختلف سازندگی نیز فعالیت دارند و در جهت آبادانی کشور تلاش می‌کنند.
وی ضمن ابراز احترام به مقام والای این شهیدان، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که خادم مردمی هستم که در جای جای ایران برای حفظ امنیت و حراست از مرزهای ایران و توسعه و آبادانی خدمت می‌کنند.
استاندار اصفهان دیدار با خانواده‌های شهدا را از برنامه های خود برشمرد و افزود: در دیدارهای اخیر، این عزیزان ، خواسته‌ای جز پاسداشت از نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ حفظ و حراست و عزت نظام نداشتند و روحیه ی والای مادران و همسران شهدا به همه ی مسئولین درس امید و ایستادگی می‌دهد.

انتهای پیام 

captcha