تظاهرات گسترده یمنی‌ها ضد عادی‌سازی روابط میان اعراب و تل آویو
کد خبر: 3791008
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

تظاهرات گسترده یمنی‌ها ضد عادی‌سازی روابط میان اعراب و تل آویو

منابع آگاه از تظاهرات گسترده یمنی‌ها در مناطق مختلف این کشور علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایکنا؛ مهر به نقل از العهد نوشت: منابع یمنی اعلام کردند: شهروندان یمنی تظاهرات گسترده‌ای را در استان‌های صنعاء، صعده و حدیده علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و نحوه تعامل مقامات کشورهای عربی در جریان کنفرانس ورشو با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

در همین راستا، ضیف الله الشامی، سخنگوی دولت نجات ملی یمن گفت: این حضور پرشور و تعداد جمعیت بیانگر یمن است که امروز در پاسخ به عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی در جریان کنفرانس ورشو با رژیم اشغالگر به خیابان‌های صنعاء و دیگر استان‌ها آمده‌اند.

وی افزود: ملت یمن مدت طولانی است که فهمیده‌اند مزدوران و دست‌نشانده‌های آمریکا و اسرائیل چه کسانی هستند و جای خائن زیر پای ملت عزیز و آزاده ماست.

این مقام یمنی در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که مشروع و قانونی بودن توطئه‌گران را به رسمیت می‌شناسد، مشروع بودن رژیم اسرائیل را نیز به رسمیت خواهد شناخت.

الشامی گفت: از تمامی آزاده‌های جهان می‌خواهیم ملت یمن و درد و رنجی که با آن مواجه هستند را الگوی هر تحرکی علیه ظلم و ستم قرار دهند. هیچ طرفی در جهان جرأت نخواهد کرد ملت یمن را مورد آزار و اذیت قرار دهد، چراکه ما به مشکلات عادت کرده‌ایم.

انتهای پیام

captcha