یادواره شهدای روحانی کرمان در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3791025
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹

یادواره شهدای روحانی کرمان در قم برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول رویکرد تبلیغی، فرهنگی و هنری ستاد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: یکم اسفندماه یادواره شهدای روحانی استان کرمان توسط کرمانی‌ها در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، بادسار، مسئول رویکرد تبلیغی، فرهنگی و هنری ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان دیروز یکشنبه، 28 بهمن در نشست با اصحاب رسانه گفت: در ستاد کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان 6 رویکرد خدماتی، اجتماعی و حمایتی، تبلیغی، فرهنگی و هنری، تربیتی آموزشی، علمی پژوهشی، یادواره و تجلیلی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس دنبال می‌شود.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی کنگره توجه به قشر محروم بود و در این راستا 500 جهیزیه برای نیازمندان تأمین و استان کرمان هماهنگ شده که همراهی استان کرمان در این زمینه بی‌نظیر است و با وجود تفاوت سلیقه، برای شهدا همه پای کار آمده‌اند و بخشی از فعالیت‌ها مردمی و نیمه حرفه‌ای دیده شده است.
مسئول رویکرد تبلیغی، فرهنگی و هنری ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان بیان کرد: در رویکرد تبلیغی با 10 کمیته در ارتباط هستیم و 37 عنوان برنامه اصلی داریم که برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، فعالیت‌های فضای مجازی، راه‌اندازی 114 جلسه قرآن در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این حوزه می‌توان به آن اشاره کرد.
بادسار افزود: با اشاره به اجرای نمایش «ماهی در خاک» از 28 بهمن ماه جاری تا 6 اسفندماه در مصلای کرمان گفت: یکم اسفند ماه یادواره شهدای روحانی استان کرمان توسط کرمانی‌ها در قم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین دوم اسفند ماه جشنواره ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان کرمان در محل مصلی امام علی(ع) کرمان و گردهمایی بزرگ دفاع مقدس روز چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha