۳ مدرسه لرستان در طرح «تعالی» ممتاز شناخته شدند
کد خبر: 3791056
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

۳ مدرسه لرستان در طرح «تعالی» ممتاز شناخته شدند

گروه فرهنگی ـ از مجموع ۱۲۰ واحد آموزشی ممتاز کشور در طرح «تعالی مدرسه» سه مدرسه متعلق به استان لرستان است.

xvبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالرسول عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یک‎شنبه، 28 بهمن در حاشیه همایش تجلیل از مدارس ممتاز برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در سال‌ تحصیلی جاری تمام مدارس متوسطه تحت پوشش طرح تعالی هستند، گفت: مهم‌ترین برنامه کاری آموزش متوسطه اجرا و پیگیری برنامه‌های این طرح است.
وی با بیان این‌که این برنامه بازتاب و ترجمه سند تحول بنیادین در مدرسه است و امیدواریم برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی آن به‌خوبی انجام شود، افزود: در سند تحول بنیادین باید از مدارس کوچک به‌سمت مدارس متوسط و بزرگ چرخش داشت همچنین ایجاد مدارس شبانه‌روزی و روستایی مرکزی رویکرد سند تحول است.
عمادی با اشاره به موفقیت سه مدرسه استان لرستان در طرح تعالی، اضافه کرد: دبیرستان پسرانه امیرکبیر ناحیه یک خرم‌آباد، دبیرستان دخترانه فرشتگان دورود، دبیرستان پسرانه شهید باهنر شهرستان الشتر سه مدرسه لرستان هستند که در طرح تعالی مدرسه موفق شدند.
یادآور می‌‏شود، در مرحله استانی 14 آموزشگاه رتبه ممتاز استانی را کسب کرده که پس از ارزیابی کشوری این مدارس سه آموزشگاه به رتبه ممتاز کشوری و 9 آموزشگاه به رتبه موفق کشوری دست یافته‌اند‌.

انتهای پیام

captcha