افتخارآفرینی بانوان ورزشکار اردبیلی با کسب ۹۵ مدال بین‌المللی
کد خبر: 3791060
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

افتخارآفرینی بانوان ورزشکار اردبیلی با کسب ۹۵ مدال بین‌المللی

گروه اجتماعی ــ رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بانوان ورزشکار این استان در ۹ ماه اول امسال موفق به کسب ۹۵ مدال رنگارنگ از میادین بین‌المللی شدند.

افتخارآفرینی بانوان اردبیلی با کسب ۹۵ مدال بین‌المللیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مژگان سلطانی، رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، روز گذشته، ۲۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: بانوان ورزشکار این استان در ۹ ماه اول امسال موفق به کسب ۹۵ مدال رنگارنگ از میادین بین‌المللی شده‌اند که از این تعداد ۱۹ مدال طلا، ۲۷ مدال نقره و ۴۹ مدال برنز بوده است.
وی تصریح کرد: بانوان استان اردبیل موفق شدند در مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای کرج چهار مدال طلا، ۶ مدال نقره و هفت مدال برنز، در مسابقات بین‌المللی کاراته جام پایتخت در تهران ۱۵ مدال طلا، ۲۰ مدال نقره و ۴۰ مدال برنز، در رقابت‌های گلف جیانگمای تایلند سه مدال نقره و در مسابقات بسکتبال با ویجلر بانکوک یک مدال نقره کسب کنند.
وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار استان اردبیل در این مدت در مسابقات داخلی نیز در مجموع موفق به کسب ۲۲۶ مدال رنگارنگ از میادین مختلف شدند، افزود: از این تعداد ۱۱۴ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۶۴ مدال برنز بوده است.
سلطانی بیان کرد: همچنین در ۹ ماه اول سال جاری ۱۰ بار مسابقاتی مانند لیگ کشوری و قهرمانی کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال در این مدت اعزام ورزشکاران استان به مسابقات در مقایسه با مدت مشابه پارسال تفاوت چندانی نداشت، ولی تعداد مدال کسب شده ورزشکاران در مجموع افزایش یافته است.
وی با اشاره به حضور زهرا حبیبی، از استان اردبیل در بازی‌های پارا‌المپیک اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان بانوی ورزشکار اردبیلی در مسابقات پاراالمپیک حضور داشت.
انتهای پیام

captcha