حمایت کمیته امداد از ۳۸۱۵ دانش‌آموز و دانشجوی زنجانی
کد خبر: 3791075
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

حمایت کمیته امداد از ۳۸۱۵ دانش‌آموز و دانشجوی زنجانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ۳۴۹۳ دانش‌آموز و ۳۲۲ دانشجو در حال حاضر از خدمات تحصیلی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند.

حمایت کمیته امداد استان زنجان از 3815 دانش‌آموز و دانشجوی زنجانیهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و انسان پروری به جای فقیرپروری است که طیق اسناد بالادستی سالانه 10 درصد از جامعه هدف  با اجرای طرح‌های اشتغال از چرخه حمایت خارج می‌شود.
وی به برگزاری جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران به دانش‌آموزان تحت‌ حمایت کمیته‌ امداد استان زنجان از 15اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال جشن نیکوکاری   باشعار«عیدی برای همه» با برپایی پایگاه‌ها در میادین شهرها و مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان از 15 اسفند ماه آغاز و تا 17 اسفند ماه ادامه می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد به برگزاری رویداد ملی جشن نیکوکاری در مدارس اشاره کرد و گفت: با هدف گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نوعدوستی روز چهارشنبه 15 اسفندماه  سالجاری این مراسم با حضور باشکوه دانش‌آموزان در مدارس برگزار می‌شود.
صفری از جمع‌آوری 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته خبرداد و گفت: 400 میلیون تومان از این کمک‌ها از طریق مدارس و توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری شده بود که تمامی مبلغ حاصل ازاین جشن‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس یا مدارس نیازمند دیگر توسط مدیران و انجمن اولیاء توزیع و هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین ایجاد مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش استان و انتخاب مدارس نمونه در مناطق 14گانه آموزش و پرورش جهت برگزاری نمادین جشن نیکوکاری را  پیشنهاد کرد.
انتهای پیام
captcha