«سرباز کوچک امام» صدهزارتایی شد
کد خبر: 3791081
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
با استقبال از پویش کتاب‌قهرمان:

«سرباز کوچک امام» صدهزارتایی شد

گروه ادب ــ کتاب «سرباز کوچک امام» در اولین دوره پویش «کتاب‌قهرمان» به چاپ هشتاد و دوم رسید تا جمع شمارگان آن از ابتدای انتشار تاکنون، از شمارگان ۱۰۲ هزار نسخه عبور کند.

«سرباز کوچک امام» صدهزارتایی شدبه گزارش ایکنا؛ کتاب «سرباز کوچک امام»، نوشته فاطمه دوست‌کامی را انتشارات پیام آزادگان برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد. این کتاب ۷۶۴ صفحه‌ای با قیمت ۳۶ هزار تومان تا پیش از آغاز پویش «کتاب قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و شمارگان۴۷۵۰۰ نسخه رسیده بود.

با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در آذرماه سال جاری، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم به ۴۵۳ صفحه رسید و با قیمت ویژه ۲۴هزار تومان عرضه شد. کتاب خاطرات مهدی طحانیان با استقبال مخاطبان از این پویش، اکنون در طول سه ماه، با ۵۵ نوبت تجدید چاپ نسخه مربوط به پویش، با شمارگان ۵۵۰۰۰ نسخه به چاپ هشتادودوم رسیده است.

یادآور می‌شود، اولین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به کوشش مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. این پویش با تکیه بر کتاب‌های باکیفیت، سعی در شناساندن قهرمانان ملی میهن اسلامی‌مان ایران دارد.

تاکنون مهدی طحانیان در قالب این پویش به ۲۰ استان کشور سفر کرده و با حضور در مراسم‌های متعدد جشن امضا و شب خاطره، این کتاب مورد توجه مخاطب جوان و نوجوان واقع شده است. پیش‌بینی می‌شود استقبال علاقه‌مندان به ادبیات اسارت از داستان پرفراز و نشیب اسارت این نوجوان ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha