فراگیری علوم انسانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه است
کد خبر: 3791149
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

فراگیری علوم انسانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه است

گروه فرهنگی ــ دبیر دهمین جشنواره کشوری «علامه حلی» در استان چهارمحال و بختیاری بر پژوهش‌های حوزه علوم انسانی و نیاز روز در جشنواره علامه حلی تأکید کرد و گفت: امروز یکی از مهمترین نیازهای جامعه فراگیری علوم انسانی است و این جشنواره را هم در این راستا فعال بوده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام محمدصالح مازنی،  در اختتامیه دومین جشنواره استانی«علامه حلی» و نخستین جشنواره علمی آیت‌الله دهکردی که با حضور طلاب استان شب گذشته، 28 بهمن ماه در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر کار جهادی در همه عرصه‌ها، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های امروز طلاب و روحانیون محافظت از مرزهای عقیدتی است.

دبیر دهمین جشنواره کشوری «علامه حلی» با اشاره به آغاز جشنواره علامه حلی از سال ۱۳۸۶ در کشور، افزود: این جشنواره ویژه طلاب زیر ۳۱ است و علاقه مندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف کتاب، مقاله و پایان نامه در این جشنواره شرکت کنند.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای فرهنگ تحقیق و پژوهش در میان طلاب و روحانیون است، اظهار کرد: از پژوهشگران برتر این جشنواره در هر سال حمایت می‌شود و آن‌ها به مرکز استعدادهای درخشان کشور معرفی می‌شوند.

دبیر دهمین جشنواره کشوری علامه حلی از ارسال بیش از ۲۲ هزار اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره علامه حلی در کشور خبر داد و تصریح کرد: حوزه «کلام» رایج‌ترین موضوع در بیان مقالات ارسالی به این جشنواره بوده است.

حجت‌الاسلام مازنی بر پژوهش‌های حوزه علوم انسانی و نیاز روز در جشنواره علامه حلی تاکید کرد و گفت: امروز یکی از مهمترین نیازهای جامعه فراگیری علوم انسانی است و این جشنواره را هم در این راستا فعال بوده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام یازدهمین دوره جشنواره علامه حلی از مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون می‌توانند آثار خود در زمینه‌های نقش حوزه و روحانیت در تحولات ۱۰۰ سال گذشته حوزه‌های علمیه، ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های اجتماعی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha