شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3791157
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۶

شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت در دیدار با خانواده شهید «سجاد آباریان»، از شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا محمدرضایی، سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت دیروز دوشنبه، 29 بهمن به همراه جمعی از معاونین و رئیس بنیاد شهید جیرفت در دیدار با خانواده شهید «سجاد آباریان» گفت: امنیت و آزادی امروز ما از خون شهدا سرچشمه گرفته است كه آنرا نباید به بهای كم از دست داد.
وی افزود: باید با پیروی از راه شهدا با از خودگذشتگی و ایثاری كه در مكتب شهدا آموخته‌ایم پاسدار این امنیت و حافظ رسالتی باشیم كه به ما سپرده شده است.
محمدرضایی بیان کرد: وظیفه همه است كه با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و خدمت بی‌منت به مردم عزیز كشورمان، راه آنها را ادامه دهیم.
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت اظهار كرد: تكریم خانواده معظم شهدا وظیفه و تكلیفی همگانی است و ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم.
یادآور می‌شود، استواریکم شهید سجاد آباریان از شهدای عرصه نظم و امنیت در تاریخ 16 تیر سال 95 در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha