«پارک فن‌آموز اشراق» زنجان افتتاح می‌شود
کد خبر: 3791174
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

«پارک فن‌آموز اشراق» زنجان افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: «پارک فن‌آموز اشراق» در راستای آموزش بهتر فیزیک و نجوم افتتاح می‌شود.

«پارک فن‌آموز اشراق» زنجان افتتاح می‌شودقاسمعلی قنبری، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به استناد اساسنامه تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی مصوب تاریخ 30 بهمن 68 شورای عالی آموزش و پرورش و نظر به نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی و تربیتی در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان روز30 بهمن به عنوان سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی و هفته اول اسفند به عنوان هفته گرامیداشت این کانون‌های نامگذار شده است .
وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند، این هفته را فرصتی مناسب در جهت معرفی و تبیین اهداف کانون‌های فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: اجرای جشنواره‌های مختلف، همچنین شرکت در جشنواره‌های کشوری و هدایت دانش‌آموزان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آنان جزء برنامه‌های اصلی کانون‌ها است.
رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در کانون‌های استان با عنایت به روز شمار اجرا خواهد شد که برگزاری برنامه تجلیل از فعالین حوزه کانون فرهنگی و تربیتی در روز یکم اسفند در کانون سهروردی از مهمترین‌ آن‌ها است.
وی ضمن اشاره به سایر برنامه‌ها در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان اشاره تصریح کرد: افتتاح پارک فن‌آموز اشراق کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان با حضور مسئولین استانی افتتاح می‌شود که از ویژگی‌های بارز این پارک فن‌آموز تجهیزات به‌روز برای آشنایی دانش‌آموزان با بحث فیزیک و نجوم است.
قنبری افزود: از دیگر برنامه‌های کانون‌ها برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان در محل کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی است.
انتهای پیام
captcha