ارسال ۳۲۳ اثر به جشنواره محصولات قرآنی مازندران
کد خبر: 3791180
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

ارسال ۳۲۳ اثر به جشنواره محصولات قرآنی مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن مازندران از ارسال ۳۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره محصولات قرآنی استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: در اسفندماه جاری از برترین‌های این جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل به عمل می‌آید.

ارسال 323 اثر به جشنواره محصولات قرآنی مازندران/ تشریح عملکرد کمیته قرآنی دهه فجربه گزارش ایکنا از مازندران، سعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران، امروز، 29 بهمن‌ماه در نشست جمع‌بندی فعالیت کمیته قرآن دهه فجر که با حضور اعضای این کمیته در اداره تبلیغات ساری برگزار شد، گفت: برنامه‌های کمیته قرآن امسال پرشورتر از سال گذشته اجرا شد و اجرای این برنامه طبق مهلت این کمیته تا 12 فروردین ماه 98 ادامه دارد.
وی افزود: در بخش جشنواره محصولات قرآنی 323 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مجموع 17 ایده قرآنی، 35 نرم‌افزارهای تولیدات چندرسانه‌ای، 14 تصویرگری قرآنی، 11 داستان قرآنی، 34 طرح‌های قرآنی، 16 فیلمنامه قرآنی، 34 وب سایت، اپیکیشن، شبکه اجتماعی، 145 کتب قرآنی، پنج مصحف شریف و 12 نشریات مکتوب را شامل می‌شود.
رئیس دارالقرآن مازندران تصریح کرد: مرحله اولیه ارزیابی این جشنواره در حال انجام است و در اسفندماه جاری از برترین‌های این جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل به عمل می‌آید.
وی با اشاره به طرح طریق‌الهدا که از ابتدا مهر امسال به صورت آزمایشی آغاز شد، ادامه داد: سند این طرح با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ساری رونمایی شد و امید است با اجرای صحیح این طرح بتواند در سطح کشور نیز تسری یابد.
قربانی با اشاره به برگزاری همایش رویش‌های انقلاب در سالن الغدیر سپاه در دهه فجر، گفت: راه‌اندازی نمایشگاه سیار از گلوگاه تا رامسر از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر بود که طی آن محصولاتی فرهنگی-قرآنی از شهرهای تهران و قم برای اولین بار در شهرهای استان به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد: برگزاری دوره ارتقای داوران با بهره‌گیری از اساتید بین‌المللی همچون؛ دغاغله و موسوی بلده در بادله ساری و نیز برگزاری دوره ارتقای حفظ با حضور استاد بحرالعلوم در ساری و غرب استان از دیگر فعالیت‌های کمیته قرآن استان بود.
رئیس دارالقرآن مازندران برگزاری سومین دوره مسابقات بین کارمندان شهرداری‌های استان را به میزبانی گلوگاه اقدامی بسیار خوب دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری برای 500 خانه قرآن پروانه صادر شد انتظار می‎‌رفت استانداری با مکاتبه با دهیاری‌ها بر استمرار اجرای برنامه‌های قرآنی در روستاها تاکید شود.
وی افزود: انتظار است استانداری در استان علوی مازندران، میدان یا مکان درخوری را به نام قرآن و نماز نامگذاری کند که فقدان این نامگذاری در استان ملموس است.
به گزارش ایکنا در این نشست هر یک از اعضا به اقدامات شاخص خود در حوزه قرآن اشاره کردند و در پایان این نشست از اعضای فعال در این کمیته تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha