برگزاری همایش «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه قرآن» در زاهدان
کد خبر: 3791184
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

برگزاری همایش «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه قرآن» در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مدهامتان زاهدان گفت: همایش دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب، دوم اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.

عبدالرضا بروسان، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مدهامتان زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مهلت ارسال مقالات جهت شرکت در همایش «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه قرآن» تا پایان وقت امروز، 29 بهمن‌ماه تمدید شد.
وی با بیان اینکه این همایش ویژه عموم است و به 10 نفر برتر، جوایز نقدی اهدا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را به نشانی پست الکترونیک modhammatanz@gmail.com ارسال کنند.
مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مدهامتان زاهدان بیان کرد: مقالات ارسالی باید قالب یک مقاله پژوهشی را داشته باشند، به این صورت که عنوان مقاله، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، یافته‌های تحقیق، بحث و نتیجه‌گیری، اسامی نویسندگان و همکارانی که در مطالعه شرکت داشته‌اند باید به‌‌طور کامل ذکر شود. همچنین نویسنده اصلی که مسئول ارتباط با خوانندگان است باید مشخص شده و نشانی کامل، شماره تماس و ایمیل وی در اختیار خوانندگان قرار گیرد.
بروسان با بیان اینکه آیین اختتامیه این همایش در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) زاهدان، روبه‌روی گلزار شهدا برگزار می‌شود، گفت: تاریخ اعلام نتایج و اهدای جوایز به برگزیدگان، دوم اسفندماه همزمان با اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha