خیّر تهرانی جهیزیه ۳۰ نوعروس سیستانی را تأمین کرد
کد خبر: 3791232
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

خیّر تهرانی جهیزیه ۳۰ نوعروس سیستانی را تأمین کرد

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ ۲۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از طرف حامی و خیّر نیکوکار استان تهران برای تأمین جهیزیه ۳۰ نوعروس نیازمند شهرستان زهک و مناطق سیستان اهدا شد.

مهدی میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مبلغ ۲۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از طرف حامی و خیّر نیکوکار استان تهران برای تامین جهیزیه ۳۰ نوعروس نیازمند شهرستان زهک و مناطق سیستان اهدا شد.
وی اظهار کرد: با این مبلغ، وسایل اولیه زندگی نوعروسان از قبیل یخچال، فرش، جاروبرقی، پنکه، سرویس قابلمه، اتو، کتری و قوری خریداری و اهدا شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: این خیّر نیکوکار همچنین با حمایت از ۱۰۰ یتیم استان سیستان و بلوچستان، ماهانه ۵۰ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز می‌کند.
میرامامی بیان کرد: در اوضاع تورم و شرایط بد اقتصادی، خوب است کسانی که تمکن مالی دارند، خانواده‌های نیازمند را یاری کرده و از بار سنگین مشکلاتی که بر دوش افراد بی‌بضاعت وجود دارد، بکاهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان عنوان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و آسان به نیازمندان، کمک‎های نقدی خود را از طریق تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷، نصب اپلیکیشن سکه با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد یا شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ نزد بانک ملی پرداخت کنند.

انتهای پیام

captcha