خادمان موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان تجلیل شدند
کد خبر: 3791255
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

خادمان موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ مراسم تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر ‌با حضور رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در عراق و مسئولان استان سمنان برگزار و از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای در همایش اربعین حسینی تجلیل شد.

خادمان موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از سمنان، علی مهرزاد، مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر سمنان شب گذشته، 28 بهمن در مراسم تجلیل از خادمان این موکب ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران و فعالان خبری رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: تهیه و تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده در ایام اربعین از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از جمله فعالیت‌های گسترده اعضای این موکب در عراق است.

وی ادامه داد: موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر برای اولین بار در استان‌های کشور با مشارکت جمعی از فعالان رسانه‌ای سمنان تشکیل و در ایام اربعین با استقرار در عراق اقدام به اطلاع‌رسانی از این همایش بزرگ جهانی کرد که بیش از ٥٠ نفر از خبرنگاران، عوامل فنی و اجرایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در آن مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام حسن رستمیان، مدیر حوزه‌های عملیه برادران استان سمنان در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی متذکر شد: این حرکت همانند رودخانه خروشانی است که به دریای حسینی متصل شد و تأثیرات شگرفی همه ساله به دنبال دارد زیرا راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ویژگی‌هایی دارد که جهانی و جمعی بودن از مهم‌ترین این ویژگی‌ها است.

یادآور می‌شود، دراین مراسم که با حضور روحانیان، فرماندار سمنان، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمع کثیری از فعالان موکب‌های مختلف این استان در اربعین حسینی انجام شد با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایایی از بیش از ٥٠ نفر از عوامل اجرایی، رسانه‌ای، فعالان و دست‌اندرکاران موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha