تلاش برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت؛ بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان ‌
کد خبر: 3791263
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

تلاش برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت؛ بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان ‌

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش برای حفظ ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است، گفت: ۲۲ بهمن امسال جلوه‌ای از حضور و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سید‌محمد احمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان، امروز، 29 بهمن ماه در نشست بررسی و هماهنگی جهت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور، با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در معرفت افزایی نسل جدید، متذکر شد: راهیان نور موجب آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ جهاد و شهادت می شود.

وی اظهار کرد: امروز هجمه‌های دشمن و فشار اقتصادی آنان بر مردم با هدف ناامیدی از نظام و فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی و ملی صورت می‌گیرد.

احمدی با بیان اینکه تلاش برای حفظ ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است، افزود: 22 بهمن امسال جلوه‌ای از حضور و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ مردم در این راهپیمایی نشان داد که ایرانیان همواره پای ارزش‌های ملی و مذهبی خود ایستاده‌اند، گفت: با توجه به استقبال مردم از اردوهای راهیان نور و اعتقاد قلبی آنها به حفظ حرمت شهیدان لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم در مناطق جنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر لزوم ارائه راهکارهای عملی جهت بهبود پشتیبانی از اردوهای راهیان نور تأکید کرد و یادآور شد: جریان‌سازی درست برای رسیدن به این هدف باید در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha