ثبت‌نام ۴۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز البرزی در طرح حفظ جز ۳۰ قرآن
کد خبر: 3791283
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

ثبت‌نام ۴۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز البرزی در طرح حفظ جز ۳۰ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش البرز از ثبت‌نام چهل و یک هزار و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز این استان در در طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم خبر داد.

ثبت‌نام 41 هزار و 500 دانش‌آموز البرزی در طرح حفظ جز 30 قرآن

مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری طرح حفظ جز ۳۰ قرآن کریم اظهار کرد: تاکنون چهل و یک هزار و 500 هزار نفر از دانش‌آموزان استان برای شرکت در این طرح ملی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه استقبال دانش‌آموزان از مسابقات قرآنی همواره بسیار چشمگیر بوده است، افزود: مرحله اول این طرح در تاریخ اول مهرماه لغایت ۱۹ آبان‌ماه برگزار شده، مرحله دوم از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد و مرحله سوم طرح نیز از اسفندماه ۹۷ تا پایان اردیبهشت‌ماه 98 برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز بیان کرد: دانش‌آموزان در مرحله نخست سوره‌های «ناس» تا «زلزال»، در مرحله دوم سوره‌های «طارق» تا «بینه» را حفظ کردند و در مرحله پایانی سوره‌های «نبأ» تا «بروج» را حفظ خواهند کرد و در پایان هر کدام از مراحل سه گانه طرح از دانش‌آموزان آزمون گرفته و برای کسانی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه‌ای از طرف آموزش و پرورش صادر می‌شود.
انتهای پیام

captcha