معرفی جاذبه‌های مذهبی شیراز به راهنمايان گردشگری ايران
کد خبر: 3791320
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

معرفی جاذبه‌های مذهبی شیراز به راهنمايان گردشگری ايران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران، در شیراز خبر داد و گفت: در این گردهمایی، راهنمایان گردشگری با جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شیراز آشنا خواهند شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری با بیان خبر فوق گفت: در توسعه و رونق گردشگری یک منطقه، علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های استاندارد و انجام امور زیربنایی، نقش راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان فارس و تاثیر گردشگری بر کارآفرینی و رونق اقتصادی ابزار امیدواری کرد: این گردهمایی بتواند در معرفی هرچه بهتر استان موثر باشد.
‌بنا بر این گزارش، امیر سبوكی، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس نیز گفت: گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری ایران از ۳۰ بهمن لغایت 3 اسفندماه، با شعار میراث جهانی، راهنمای ایرانی در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه حدود هزار راهنمای گردشگری از سراسر ایران در این گردهمایی حضور خواهند داشت، افزود: اجرای ۶ سمینار تخصصی و برگزاری تور آشناسازی با تاکید بر معرفی میراث جهانی فارس، محور زندیه و جاذبه‌های تایخی- مذهبی به ویژه در بافت تاریخی شیراز از برنامه تدوین شده این گردهمایی هستند.
سبوکی ضمن اعلام اجرای یک رویداد ویژه در بعد از ظهر یکم اسفندماه، گفت: برنامه اصلی این گردهمایی روز پنج‌شنبه، 2 اسفندماه در تالار حافظ با حضور مسئولان استانی و محلی و رونمایی از سامانه پاسخگوی گردشگری ایران و تمبر یادمان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha