اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی در سطح جهان مثال‌زدنی است
کد خبر: 3791361
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی در سطح جهان مثال‌زدنی است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به برکت اسلام و قرآن امروز نظام مقدس انقلاب اسلامی همه دشمنان داخلی و خارجی خود را شکست داده و به اقتدار و قدرت مثال‌زدنی در سطح جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 29 بهمن ماه در همایش گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا در سنندج با اشاره به عظمت و قدرت ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و ملی اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب در تمام بخش‌ها به بیگانگان وابسته بود در حالی که امروز توسعه و پیشرفت ایران به جایی رسیده که در زمینه های تولید دارو هم به خارج از کشور صادرات داریم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را-به کار گرفتند تا جشن‌های چهل سالگی انقلاب برگزار نشود، افزود: علی رغم تمامی تلاش های دشمنان علیه نظام، انقلاب اسلامی ایران امروز با عزت و افتخار وارد دهه پنجم عمر خود شده است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: به برکت اسلام و قرآن امروز نظام مقدس انقلاب اسلامی همه دشمنان داخلی و خارجی خود را شکست داده و به اقتدار و قدرت مثال‌زدنی در سطح جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه در زمانی جشن‌های چهل سالگی انقلاب، حکم استیضاح رئیس جمهور پرادعای آمریکا صادر می‌شود، عنوان کرد: تحریم‌هایی اقتصادی آمریکا علیه ایران زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شده و زمینه فروپاشی آمریکای جهانخوار را فراهم کرده است چراکه بیشتر کشورهای جهان در حال خارج کردن دلار از چرخه اقتصادی خود هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش ویژه شهدای در رسیدن به عظمت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد: عظمت امروز ایران به برکت خون شهدا حاصل شده و دشمنان به دلیل هراس از این اقتدار و پیشرفت کشور با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به ما هستند.
وی با اعلام اینکه اتاق فکر دشمن علیه انقلاب اسلامی همیشه فعال است، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که بشر برای سعادت باید به سمت دین برگردد وتنها راه پیشرفت انسانی وجود دین درکنار علم است که مسیررا روشن وهموار می‌کند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور و اداره جهان بر مبنای حاکمیت دین است، گفت: در این راستا ما باید مقدمات ظهور را فراهم کرده و تا بشریت آمادگی لازم برای حاکمیت دین را داشته باشد.
وی با اشاره به جنایت اخیر دشمنان در به شهادت رساندن نیروهای انقلابی یادآور شد: نیروهای سپاهی و ارتشی امروز کاری کرده‌اند که دشمنان بترسند و آنان را ذلیل و خوار کرده‌اند و انجام این جنایت‌های اخیر به همین دلیل بوده است.
انتهای پیام

captcha