عوامل جنایت جاده خاش ـ زاهدان دستگیر شدند
کد خبر: 3791388
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

عوامل جنایت جاده خاش ـ زاهدان دستگیر شدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان گفت: تاکنون شش نفر در ارتباط با پرونده جنایت تروریستی محور خاش ـ زاهدان دستگیر شده و پیگیری‌ها برای متلاشی کردن کامل این گروهک ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تاکنون شش نفر در ارتباط با پرونده جنایت تروریستی محور خاش ـ زاهدان دستگیر شده و پیگیری‌ها برای متلاشی کردن کامل این گروهک ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سه نفر از عاملان این جنایت طی روزهای اول دستگیر شدند، افزود: یکشنبه شب نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) و تعدادی از نیروهای سپاه موفق به شناسایی دو منزل در خاش و سراوان شدند که در این منازل سه نفر دیگر را دستگیر کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: در این دو منزل 150 کیلوگرم مواد آماده انفجار و 600 کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد.
به گزارش ایکنا، روابط عمومی کل سپاه نیز روز گذشته، در اطلاعیه‌ای از اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در شناسایی و متلاشی کردن خانه‌های تیمی عوامل جنایت تروریستی اخیر، در سراوان و خاش و دستگیری آنان خبر داد.
در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تروریست‌های دستگیر شده همان عواملی بودند که خودروی انتحاری عامل جنایت تروریستی اخیر در جاده خاش ـ زاهدان را تهیه، هدایت و پشتیبانی کرده‌اند، تأکید شده است: اقدامات سپاه در پیگیری سرنخ‌ها برای انتقام قطعی و کامل از هسته مرکزی گروهک عامل این جنایت، ادامه داشته و انتظار است با همکاری دولت و ارتش پاکستان این امر به سرعت محقق شود.

انتهای پیام

captcha