بهره‌گیری از فضای مجازی برای انتقال دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جهانیان
کد خبر: 3791397
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

بهره‌گیری از فضای مجازی برای انتقال دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جهانیان

گروه اجتماعی ــ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما با بهره‌گیری از فضای مجازی موفق شدیم ابعاد پنهان و مخفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

فضای مجازی زوایای پنهان انقلاب را عیان کرده استحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با تأکید مقام معظم رهبری جوانان ما باید خلاقانه از فضای مجازی به نفع تبیین و تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده کنند تا در دهه پنجم انقلاب ضعف‌ها و کاستی‌ها شناخته و نقاط قوت نیز مورد حمایت جدی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی روی پنج کلمه خلاقانه اسلام ناب، روحیه جهادی، تفکر انقلابی، احیای مسجد، تبیین و تشریح انقلاب برای نسل‌های جوان و نوجوان و نسل چهارم انقلاب هدفگذاری و برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: در این راستا اعتقادسازی و باورسازی به انقلاب و صدور دستاورد‌های آن به عرصه جهانی و بین‌المللی مورد توجه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دشمنان ما با ایجاد شبهات مختلف سعی می‌کنند تا به نوعی نفوذ خود را در جریان انقلاب و ابعاد ارزشی آن نشان دهند به گونه‌ای که بزرگترین تهدید در روحیه انقلابی و تقابل با دستاورد‌ها ایجاد حس بی‌اعتمادی در جامعه و بی‌تفاوت نشان دادن مردم است.
ستوده افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاه حکیمانه و آینده‌نگری غنا و ارزش این نظام را متوجه حضور مردم در صحنه‌های مختلف و حرکت‌های بی‌نظیر در این بخش توصیف کرده و همچنان همه بر این باورند که این نهضت با همراهی مردم به سلامت به پیش خواهد رفت.
وی ادامه داد: همانطوری که از اول انقلاب مردم به رهبری امام راحل سکاندار این حرکت بودند در شرایط کنونی نیز با پشتیبانی از مقام معظم رهبری نظام اسلامی ما با حضور آحاد مردم به پیش خواهد رفت که البته در این مسیر مرجعیت دینی و اعتقادی در پیشبرد اهداف نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اقتدار جهانی کشورمان را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بین کشور‌های دنیا از جهت آرمانخواهی و تقویت روحیه مردمی زبانزد عام و خاص است و قطعاً نسل سوم انقلاب نیز دنباله‌رو حرکت آرمانی این نهضت عظیم خواهد بود و با مشارکت جوانان گام در دهه پنجم انقلاب می‌گذاریم تا اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عینیت یابد.
ستوده خاطرنشان کرد: همانطوری که جوانان این نهضت آرمانی را به ثمر رساندند ما با تکیه بر جوانان در جنگ تحمیلی پیروز شدیم و امروز نیز جوانان ما صحنه‌گردان اصلی هستند و در سایه همین غیرت و حمیت جوانان به رشد و تعالی انقلاب روز به روز امیدواریم هستیم.
انتهای پیام

captcha