زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری، مطالبه مردمی است
کد خبر: 3791401
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری، مطالبه مردمی است

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری، مطالبه مردمی است.

زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری، مطالبه مردمی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام سردار بزرگ اسلام شهید مهدی باکری، یک مطالبه مردمی و جدی است.
وی با ابراز تأسف از اینکه فقط نام یک ترمینال را به اسم این شهید بزرگوار انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: این اقدام به هیچ عنوان در شأن این شهید بزرگوار نیست، آن هم در حالی‌که سایر استان‌ها و مناطق مختلف کشور از اسم این جوان بزرگ‌آوازه، برای نام‌گذاری اماکن عمومی و بزرگ خود استفاده می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شورای فرهنگ و ایثار باید با جدیت این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کند، افزود: برای زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدای بزرگ کشورمان این قبیل کارها، کوچکترین اقدام است.
وی با بیان اینکه ناگفته پیداست، امنیت، ثبات و آرامش کشورمان مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا است، خاطرنشان کرد: حتی خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان نیز به معنای واقعی کلمه، ایثار کردند و سال‌هاست که با صبر و بردباری، مشکلات مختلف را تحمل می‌کنند، بنابراین نباید از چنین کارهای کوچکی در حق‌شان دریغ کرد.
‌سرایی با بیان اینکه استفاده از نام مشاهیر، شهدای شاخص و نام‌آوران برای اماکن عمومی امری مرسوم در دنیا و ایران است، خاطرنشان کرد: بنابراین انتظار به‌حق مردم و خانواده شهدا این است که نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری تغییر یابد.
انتهای پیام

captcha