کاروان‌های راهیان نور اردبیل از اسفندماه اعزام می‌شوند
کد خبر: 3791456
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

کاروان‌های راهیان نور اردبیل از اسفندماه اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کاروان‌های راهیان نور اردبیل از اسفندماه اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان اردبیل اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانشجویی استان از روز ۱۳ اسفندماه امسال آغاز می‌شود، گفت: این اعزام‌ها تا ۲۴ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت و برنامه‌های مختلفی در مناطق هدف بازدید دانشجویان برای آن‌ها اجرا می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل شناسایی و پرورش نیرو‌های در تراز انقلاب را از اهداف کاروان‌های راهیان نور برشمرد و بیان کرد: این اعزام‌ها بهترین بستر برای ساخته و پرداخته شدن دانشجویان است چرا که راهیان نور دانشجویی با محوریت خود دانشجویان برگزار می‌شود و بسیج دانشجویی تنها نقش ناظر و پشتیبان را برعهده دارد.
پرزور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: راهیان نور بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است چراکه برنامه‌های نهفته در این اردو و تأثیر عرفانی این مناطق عملیاتی زمینه ساز از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان در جوانان و عموم مردم می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل راهیان نور را پیش‌رو به‌عنوان راهیان نور تربیتی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: در این اردو تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا سال ۹۷ را با وقایع فکه و شلمچه در دهه ۶۰ گره بزنیم تا تجسمات ذهنی وقایع، منجر به تاثیرپذیری سازنده شود.
انتهای پیام

captcha