اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین اعلام شد
کد خبر: 3791462
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین اعلام شد.

اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین اعلام شد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در روزهای 25 و 26 بهمن ماه در مدرسه مدینه النبی ویژه خواهران و مسجد‌النبی و مسجد خاتم‌الانبیا ویژه برادران برگزار شد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: خوشبختانه این مسابقات با حضور خوب علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رشته‌های ترتیل، حفظ کل، حفظ جز30، اذان، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: بر این اساس در رشته ترتیل به ترتیب مصطفی رضایی، امیرمسعود کریمی و مجتبی دودانگه حائز رتبه اول تا سوم شدند و در رشته قرائت تحقیق هم مسعود لطفی رتبه اول، مهدی جوزی رتبه دوم و میثم سروری‌فر رتبه سوم را کسب کردند.
حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: در رشته حفظ جزء 30 علی همایون تبار رتبه اول، محمدامین رحیمی رتبه دوم و علیرضا آقایی رتبه سوم را از آن خود کرد و در رشته حفظ کل هم به ترتیب مهدی رجبی، محمد مافی و مهدی حیدری حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی اعلام کرد: در رشته اذان هم امیررضا مهرداد رتبه اول این بخش را کسب کرد و محمدمتین آقامرادی و آرمین فرمانی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به منتخبان بخش خواهران در مسابقات مدهامتان اظهار کرد: در رشته حفظ کل فاطمه صفرزاده وآوردندو، مرضیه سهرابی و لیلا امیرلو حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در حفظ جزء 30 هم سحر بهرامی، مهتاب افتخاری و زینب علی نسایی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: در رشته قرائت هم زهرا کریمخانی زند رتبه اول، لیلا پهلوان زاده رتبه دوم و مرجان خان زادگان رتبه سوم شد و در رشته ترتیل هم زهرا رجبی و مریم سیاهکلی مرادی رتبه اول و دوم را کسب کردند.
حجت‌الاسلام رمضانی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات بتوانیم استعدادهای قرآنی را شناسایی کرده و افراد را به سمت فعالیت های قرآنی و در واقع انس با قرآن این کتاب آسمانی تشویق کنیم.
انتهای پیام

captcha