بررسی همکاری‌های مشترک در دیدار رؤسای اوقاف و جهاددانشگاهی خوزستان
کد خبر: 3791484
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

بررسی همکاری‌های مشترک در دیدار رؤسای اوقاف و جهاددانشگاهی خوزستان

گروه اجتماعی ـ سیدعلیرضا علوی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در بخش‌های فرهنگی و عمرانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بررسی همکاری مشترک در بخش‌های فرهنگی و عمرانی در دیدار روسای اوقاف و جهاددانشگاهی خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، سیدعلیرضا علوی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک در بخش‌های فرهنگی و عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای با حضور معاونان دو سازمان جهت توسعه همکاری‌ها تشکیل شود.

حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در این دیدار ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خداوند حفظ دین اسلام را در قرآن کریم ضمانت کرده است.

وی با بیان اینکه تجربیاتی از خدمت در اوقاف لرستان داریم که می‌توانیم با همکاری جهاد دانشگاهی آن را در خوزستان اجرایی کنیم‏، افزود: اوقاف فعالیت‌های خود را در زمینه‌های فرهنگی همچون طرح آرامش بهاری، تربیت حافظان قرآن، موقوفات کشاورزی، صنعتی و تجاری به پیش می‌برد که ما در این زمینه‌ها به حمایت جهاد دانشگاهی نیاز داریم.

خاکباز به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی اوقاف خوزستان در شش ماه اخیر اشاره کرد و گفت: بنای ما بر تولید و اشتغال به صورت زنجیره‌ای است که به اقتصاد کشور کمک شود. یعنی اگر کشت خارشتر راه‌اندازی می‌شود در پی آن کارخانه بسته‌بندی علوفه، دامپروری، کود جامد و مایع و ... هم انجام شود تا منجر  به تولید اشتغال و پویایی اقتصاد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: علاوه بر زمینه‌های فرهنگی، اوقاف و جهاد دانشگاهی می‌توانند در زمینه GIS، برداشت مختصات جغرافیایی، برداشت UTM، ثبت در سیستم شمیم همکاری داشته باشند.

همچنین در این دیدار سیدعلیرضا علوی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان هم با بیان توانایی‌های این سازمان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی برای همکاری با اوقاف خوزستان اعلام آمادگی کرد. 

انتهای پیام

captcha