مرکز ملی گفت‌و‌گو، مناظره و آزاداندیشی تأسیس می‌شود
کد خبر: 3791489
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

مرکز ملی گفت‌و‌گو، مناظره و آزاداندیشی تأسیس می‌شود

گروه دانشگاه ــ سازمان دانشجویان ایران از تأسیس مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاد اندیشی خبر داد.

مرکز ملی گفت‌و‌گو، مناظره و آزاداندیشی تاسیس می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی در قالب مراکز نوع ب جهاددانشگاهی، زیر نظر سازمان دانشجویان تأسیس می‌شود. مجوز تأسیس این مرکز در جلسه تاریخ ۲۷ بهمن ماه سال جاری شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی صادر شد.
دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با سابقه اجرای هفت دوره مسابقات ملی مناظره به زبان فارسی و یک دوره مسابقات مناظره به زبان انگلیسی و مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی و تولید محضولات آموزشی ویژه این مسابقات محور راه‌اندازی «مرکز ملی گفت‌وگو ، مناظره و آزاداندیشی» خواهد شد.
مهدی کاظمی، رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و دبیر مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، اعلام کرد: این مرکز با داشتن شبکه وسیع از دانشجویان علاقمند، توانمند و آموزش دیده در حوزه گفت‌وگو و مناظره قصد دارد فعالیت‌های ترویجی و آموزشی و علمی در حوزه گفت‌وگو و آزاداندیشی را، به صورت تخصصی و وسیع‌تر از قبل در حوزه‌های مختلف طراحی و اجرا کنند.
وی در ادامه گفت: برگزاری سطح بین‌المللی مسابقات مناظره، اعزام گروه‌های دانشجویی برتر مسابقات به مسابقات مناظره جهانی و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها، طراحی و اجرای مسابقات مناظره تخصصی، تولید کتب و محصولات آموزشی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز در آینده است. در حال حاضر دبیرخانه مسابقات در حال برگزاری مرحله دانشگاهی/ استانی هشتمین دوره مسابقات و ثبت‌نام از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مناظره به زبان انگلیسی کشور‌های عضو اکو است.
انتهای پیام
captcha