برگزاری همایش «حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت» دامغان در قم
کد خبر: 3791547
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

برگزاری همایش «حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت» دامغان در قم

گروه اجتماعی ــ دبیر اجرایی همایش حماسه‌سازان همیشه جاوید، ویژه شهدای روحانی دامغان از برگزاری این همایش در دوم اسفندماه سال جاری در شهر قم با حضور مسئولان لشگری و کشوری خبر داد.

برگزاری همایش «حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت» دامغان در قم

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا خراسانی، دبیر اجرایی همایش حماسه‌سازان همیشه جاوید، ویژه شهدای روحانی دامغان امروز، 30 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر برگزاری این همایش در قم اظهار کرد: دامغان دارای ۲۴ شهید روحانی است که در این همایش از آن‌ها تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: روحانیت شیعه همواره نقش اصلی در هدایت جوامع را داشته که در این راستا یکی از وظایف اصلی روحانیت و حوزه‌های علمیه در عصر غیبت امام زمان(عج ) مرزبانی حریم الهی، حراست از مبانی دینی و تبیین معارف اسلام ناب، زمینه‌سازی و مهیا کردن مردم و جامعه اسلامی برای ظهور امام عصر(عج) است.
به گفته وی، دامغان در دوران دفاع مقدس ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
خراسانی پیروی از مقام معظم رهبری در خصوص پاسداشت دفاع مقدس و مقام شامخ شهید و شهادت، جمع‌آوری اطلاعات روحانیان رزمنده، روحانیان پدر شهید و شهدای روحانی را به‌عنوان سند افتخار جامعه اسلامی و رهروان مکتب اهل بیت‌(ع)، انسجام نیروهای انقلابی و انتقال روحیه جهاد و شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی متذکر شد: نمایشگاه عکس و پوستر شهدای طلبه و روحانی دامغان نیزدر حاشیه این همایش برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha