افتخارآفرینی دختران شاهد و ایثارگر گیلان در مسابقات قرآنی ‌
کد خبر: 3791553
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

افتخارآفرینی دختران شاهد و ایثارگر گیلان در مسابقات قرآنی ‌

گروه فعالیت های قرآنی ــ معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر در قم، گفت: دختران شاهد و ایثارگر گیلان با کسب چهار عنوان موجب فخر جامعه ایثارگری شدند.

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر در قم، اظهار کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان در این دوره از مسابقات افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه دختران شاهد و ایثارگر گیلان با کسب چهار عنوان موجب فخر جامعه ایثارگری شدند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم با هم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان اضافه کرد: فاطمه عموپور در رشته حفظ 5 جزء عنوان دوم، سعیده واسع حق دوست در رشته حفظ 15 جزء عنوان سوم، بتوا امینی در رشته حفظ 20 جزء عنوان دوم و زینب پیدا در رشته قرائت تحقیق عنوان دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به حضور 600 نفر از نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر کشور در این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: 148 نفر از شرکت کنندگان دختر بودند.

داوطلب قرآن را کتاب عزت، کرامت و شرافت دانست و یادآور شد: به برکت قرآن انقلاب اسلامی ایجاد شد و نظام اسلامی تحقق پیدا کرد و این عزت و عظمت از آن قرآن کریم است.

انتهای پیام

captcha