انقلاب اسلامی نیروهای مسلح را به نیروهای قرآنی تبدیل کرد
کد خبر: 3791555
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

انقلاب اسلامی نیروهای مسلح را به نیروهای قرآنی تبدیل کرد

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: یکی از دگرگونی‌های مهمی که در صدر نیروهای مسلح پس از انقلاب ایجاد شد تبدیل نیروهای مسلح به نیروهای انقلابی و قرآنی بود.

جامعه؛ تشنه فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ جعفر کردلو، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ۳۰ بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه راه شهدا راه عزت و سربلندی است عنوان کرد: یادآوری فداکاری‌های شهدا این دست را به ما می‌آموزد که خود را در این دنیای پر زرق و برق امروز محصور نسازیم.
وی با اشاره به اینکه امروز هجمه‌های فراوان فرهنگی علیه کشور و جوانان این مرز و بوم به کار گرفته شده است، ادامه داد: این فتنه‌ها هر لحظه می‌تواند انسان را از مسیر درست خارج سازد که برای مقابله با آنها باید خوب دید و با معرفت عمیق و بینش قوی این دو راهی‌ها را پشت سر گذاشت.
وی تأکید کرد: کسانی می‌توانند در راه صراط مستقیم قدم بردارند که به سفارشات خدای متعال توجه نموده پایبند به مکتب اسلام و گوش به زنگ فرمان رهبری باشند.
این مسئول با تاکید بر اینکه مجهز بودن به سلاح بصیرت و شهادت طلبی از دیگر راهکارهای غلبه بر فتنه‌های دنیای امروز است، یادآور شد: بصیرت سد محکمی در برابر فتنه‌های دشمنان است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی نصیب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است، ادامه داد: یکی از دگرگونی‌های مهمی که در صدر نیروهای مسلح پس از انقلاب ایجاد شد تبدیل نیروهای مسلح به نیروهای انقلابی و قرآنی بود.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از متدین‌ترین و ولای‌ترین نیروهایی هستند که در طول ۴۰ سال گذشته از عمر انقلاب شهدای فراوانی را در راه پاسداری از این کشور و اسلام فدا کرده اند، گفت: شهدا کسانی هستند که با نثار خون خود هویت آزادی برای ما به مغان آوردند.
وی با بیان اینکه شهدا با منطق عاشورایی خود را به عنوان ناب‌ترین شاگردان در مکتب عشق و شهادت معرفی کردند، یادآورشد: شهدا به حجت خدا بر روی زمین هستند.
کردلو با بیان اینکه جامعه امروز ما تشنه فرهنگ ایثارگری و شهادت است، خاطرنشان کرد: شهدا نماد بارز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند و سلامت عمل، اخلاق و فکر در گرو پیروی از شهدا، آرمان های آنان است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بیان کرد: شهدا افتخار گذشته و امید و آینده ملت ما هستند و بسیاری از شکست ها و مشکلات حال حاضر جامعه مولود عملکرد ناصحیح ما در مقابل شهدا و خانواده های آنان است.
انتهای پیام
captcha