مهلت شرکت در کنگره ملی «امیر کبیر» تمدید شد
کد خبر: 3791556
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

مهلت شرکت در کنگره ملی «امیر کبیر» تمدید شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ علاقه‌مندان به شرکت در کنگره ملی «امیر کبیر» تا 20 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهلت شرکت در کنگره ملی «امیر کبیر» که تا 30 بهمن‌ماه اعلام شده بود تا 20 اسفندماه تمدید شد و علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره تا روز اعلام شده فرصت دارند، آثار خود را از طریق سایت کنگره به آدرس amirevaghf.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کنگره ملی «امیر کبیر» به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد زندگی و سیره شخصیت واقف میرزا محمد‌تقی‌‌خان فراهانی(امیرکبیر) و ارتباط بیشتر نسل جوان با حیات فکری سیاسی امیر کبیر و در نهایت الگوگیری از سیره شخصیتی این شخصیت بزرگ تاریخ ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برگزار خواهد شد.
این کنگره شامل چهار بخش عملی(مقالات و یادداشت‌ها)، بخش مجازی(وبلاگ، وبسایت، شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزار(نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، نرم‌افزارهای همراه و هوشمند، باز‌یهای رایانه ای))، بخش ادبی(داستان، متن ادبی، شعر، خاطره، دلنوشته) و بخش هنری(عکس، گرافیک، پوستر، نقاشی، تایپوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ، نماهنگ، طراحی لوگو، موسیقی، مستند، انیمیشن) است و تا کنون بیش از 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
حدیثه سوختانلو
انتهای پیام

captcha