استمرار انقلاب اسلامی با حضور مردم تحقق می‌یابد
کد خبر: 3791557
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

استمرار انقلاب اسلامی با حضور مردم تحقق می‌یابد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: استمرار انقلاب اسلامی و بقای آن درگرو حضور مردم است.

استمرار انقلاب اسلامی، با حضور مردم تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز، 30 بهمن در جمع خبرنگاران سمنانی با اشاره به نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم هر کجا پای‌کار بوده‌اند نشان داده‌اند که می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند که در این راستا استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب با همین حضور مردم تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: اگر روحیه خودباوری را بین اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان تقویت شود قطعاً بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد زیرا با توجه به اینکه ایران کشوری غنی از منابع است اما هرگز نباید آن را فقیر دانست زیرا یکی از دلایل برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور عدم وجود روحیه خودباوری است.

غیب‌پرور ادامه داد: راهبرد اساسی ما در دوران دو ساله بسیج خدمت به مردم است که بر همین اساس گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در خدمت به مردم باشد.

وی متذکر شد: تهیه جهاز برای نوعروسان نیازمند که با مشارکت‌های بالای مردم مواجه هستیم که در این راستا ۴۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۲ میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند توسط مردم نیکوکار سمنان تهیه و بین نوعروسان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha