تربیت دانش‌آموزان مؤمن و متعهد در اولویت برنامه‌ها آموزش و پرورش قرار گیرد
کد خبر: 3791561
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

تربیت دانش‌آموزان مؤمن و متعهد در اولویت برنامه‌ها آموزش و پرورش قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه آب‌بر گفت: تربیت دانش‌آموزان مؤمن و متعهد از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش است که برای تحقق این امر همه باید کمک حال آموزش و پرورش شهرستان باشند.

تربیت دانش‌آموزان مومن و متعهد در اولویت برنامه‌ها قرار گیردبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه آب‌بر ظهر امروز سه شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم با تاکید بر ضرورت تداوم سرکشی به مدارس به ویژه مدارس روستایی توسط مسئولین و حل مشکلات آنها اظهار کرد: حل مشکلات مدارس نمونه یک حرکت بسیار خوب و جهادی است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان از همان آغازین روزهای انقلاب، یادآور شد: علی‌رغم مسائل و مشکلاتی که دشمنان اسلام و انقلاب با تحریم‌های ناجوانمردانه برای ما درست کرده‌اند مردم ما مدافع انقلاب و رهبری هستند و این پایبندی را بارها با حضور در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.
این مسئول با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، ادامه داد: مسئولین برای خدمت‌رسانی به مردم باید با حضور در بین آنها تا حد امکان مشکلات را حل و فصل کنند و کاری نکنند که مردم از اسلام و نظام ناامید شوند.
صادقی‌پور با اشاره تغییرات عمده در مدارس از جمله رنگ‌آمیزی ساختمان اداری، مساعدت مالی به مدارس، رفع مشکلات مدارس و خوابگاه‌های شبانه روزی، گفت: با توجه به نقش تعیین کننده آموزش و پرورش در آینده کشور حل مشکلات باید تداوم یابد.
وی ادامه داد: با توجه به نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در آینده کشور حمایت ارگان‌های شهرستان از این نهاد مقدس و گسترده باید بیشتر شود تا شاهد تربیت نسلی مومن و متعهد باشیم.
انتهای پیام
captcha