«گام دوم انقلاب» قدم به سوی پیشرفت و آفرینش تمدن اسلامی است
کد خبر: 3791652
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
آیت‌الله صفایی بوشهری:

«گام دوم انقلاب» قدم به سوی پیشرفت و آفرینش تمدن اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بیانیه مقام معظم رهبری پیامی در راستای گام‌های محکم به سوی پیشرفت و آفرینش تمدن اسلامی است، بیان کرد: حوزه‌های علمیه با تشکیل کارگروه‌ها و کمیسیون در خصوص اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تلاش‌ مضاعف کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون انقلابی بوشهر با هدف تبیین بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» 30 بهمن ماه، از سوی حوزه علمیه برادران و خواهران استان بوشهر، سازمان بسیج طلاب سپاه امام صادق(ع)، کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) ستاد مصلای نماز جمعه بوشهر در محل صحن این مصلی برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در این گردهمایی در لبیک به پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش حوزه‌های علمیه در تحقق «گام دوم انقلاب» بیان کرد: نماد ارزش‌گذاری افراد در تاریخ ادیان، میزان ولایتمداری آن‌ها است و جدایی از خط ولایت باعث محو شدن نام افراد از تاریخ می‌شود.

امام جمعه بوشهر افزود: در عمود تاریخ بشریت میزان و مرتبه معیار برای ارزش‌گذاری افراد قرابت و ولایتمداری آن‌ها است.

انقلاب اسلامی ایران منظومه ایمان و ولایتمداری است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران منظومه ایمان و ولایتمداری است، تصریح کرد: هرکس نسبت به مقام معظم رهبری ایمان و مودت داشته باشد؛ در این منظومه دارای ارزش و جایگاه است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در زمانه فتنه‌ها امن‌ترین جای ممکن جهت مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی زیر چتر ولایت و ولایتمداری است، گفت: تنها منظومه‌ای که سالم می‌ماند و در خدمت خدا است، منظومه ولایتمداری است.

وی افزود: حضور در منظومه ولایت تکلیفی مهم که موجب صیانت برای جامعه و مانایی انسان و شخصیت در تاریخ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: ارزش هر شخصیت، جریان و جذب در فضای جهان اسلام و بشریت میزان ولایتمداری، ایمان، مودت و جهاد در راه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و ولایت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال از عمر خود مقابل تهدیدهای خارجی و سوء مدیریت‌های داخلی قرار گرفته است و در داخل و خارج از کشور تلاش بر تضعیف و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، اما انقلاب اسلامی ایران با قدرت در مقابل تمام این تهدیدها ایستادگی کرده و این بزرگترین پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در شرایط کنونی از مهمترین واجبات است، تصریح کرد: تنها راه صیانت، نجات، رشد و کمال نظام جمهوری اسلامی در پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه بیانیه مقام معظم رهبری پیامی در راستای گام‌های محکم به سوی پیشرفت و آفرینش تمدن اسلامی است، بیان کرد: حوزه‌های علمیه با تشکیل کارگروه‌ها و کمیسیون در خصوص اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تلاش‌ مضاعف کنند.

محمد عبیدی

عکاس: کیوان عمادی

captcha