بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در دهه پنجم انقلاب
کد خبر: 3791656
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مدیر فرهنگی کوهبنان تأکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در دهه پنجم انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ رحیم سیف‌الدینی با استناد به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید از وجود جوانان و نوجوانان در دهه پنجم انقلاب بهره بیشتری ببریم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کوهبنان با حضور مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، 30 بهمن‌ماه در دفتر امام جمعه کوهبنان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: برنامه‌های گسترده و ارزشمندی در کنار کارهای فرهنگی، مذهبی و هنری در سطح شهرستان کوهبنان در دهه فجر اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت و رهبری از ارزشمندترین نعمت‌هاست، بیان کرد: خداوند نعمت‌هایی به ما داده که نباید از آنها غافل شویم که در صورت غفلت انسان به پایین‌ترین مرحله سقوط می‌کند.
امام جمعه کوهبنان افزود: خدمات ما باید بدون منت انجام شود و امیدوار باشیم که خدمات ما در محضر حضرت حق ثبت و ضبط می‌شود و به ذره ذره آنها ثواب می‌دهند.
وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) و سالروز تجلیل از مادران و همسران شهدا، گفت: کسانی که شهدا را پرورش داده‌اند از ارزش و منزلت خاصی برخوردار هستند که باید تکریم شوند.
حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: حضرت ام‌البنین(س) دارای شخصیتی با ایمان، شجاع، سلحشور و سخاوتمند بود و بعد از شهادت حضرت زهرا(س) به همسری مولای متقیان درآمد و چهار فرزند را در دامان خود پرورش داد که از جمله آنها حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود.
در ادامه حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: باید از مردم فهیم و خوب کشورمان خصوصا مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان تشکر کنیم که موقعیت‌شناس هستند و در مراسم یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده داشتند که باعث یأس و نابودی دشمنان شدند.
وی با اشاره به حادثه ترورویستی زاهدان، تأکید کرد: چون دشمنان در 22 بهمن طعم شکست را چشیدند و دست به جنایت زدند و تعدادی از پاسداران جان برکف و فداکار را به شهادت رساندند.
فرماندار کوهبنان گفت: برنامه‌های فراوانی در بعد فرهنگی و اجتماعی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان را داشتیم که حدود 15 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌ها را در این ایام شاهد بودیم. همواره باید خدمت به مردم که ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند را در اولویت کاری خویش قرار دهیم.
در ادامه رحیم سیف‌الدینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید از وجود جوانان و نوجوانان در دهه پنجم انقلاب بهره بیشتری ببریم. همواره باید در دهه پنجم انقلاب آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری را مد نظر داشته باشیم و در پرتو منویات مقام معظم رهبری شاهد نابودی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی باشیم.
همچنین عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن نشان از بلوغ سیاسی مردمی دارد که همواه در کنار ولایت و رهبری هستند، لذا امسال مردم با حضور گسترده و پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان زدند.
وی تأکید کرد: مسئولان باید با ارائه خدمات ارزشمند به مردم در حقیقت یأس و ناامیدی دشمنان را رقم بزنند تا همواره حول محور وحدت و همدلی خدمات را گسترش دهیم.
زاهدی بیان کرد: خدمات‌رسانی به محرومان شهرستان باید در اولویت کارها قرار گیرد. لذا، با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) هشت باب منزل مسکونی برای نیازمندان در حال احداث در شهرستان داریم که امید داریم در نیمه اول سال آینده این منازل افتتاح شوند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha