برنامه‌های مرتبط با فرهنگ كتابخوانی در فارس تقویت می‌شوند
کد خبر: 3791657
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

برنامه‌های مرتبط با فرهنگ كتابخوانی در فارس تقویت می‌شوند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس یکی از اولویت‌های مهم این اداره برای سال آینده را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مرتبط با فرهنگ كتاب و كتابخوانی در سال آینده تقویت می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در بازدید از مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد آباده با اشاره به ضرورت ارائه برنامه‌های ماندگار برای سال آینده و تلاشی مدون در اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی ـ هنری، تاکید کرد که در انجام تمام برنامه‌های فرهنگی و هنر، به دنبال برجا گذاشتن یادگاری ماندگار هستیم تا آیندگان به نیکی از ما یاد کنند.
وی‌ از دیگر اولویت‌های کاری سال آینده را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان كرد و افزود: سال آینده با تقویت برنامه‌های مرتبط با فرهنگ کتاب و کتابخوانی انتظار می‌رود آباده که برای سومین بار نامزد پایتخت کتاب ایران شده است به‌عنوان یکی از شهرستان‌های فعال و فرهنگ دوست، حائز رتبه و مقام کشوری در این رخداد مهم شود.
سهرابی‌ پیگیری در زمینه‌سازی و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه نگارخانه آباده که سال‌ها معطل مانده است را برای هنرمندان این شهرستان از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندان ما انسان‌های بسیار متواضع و قانعی هستند که با وجود سختی‌ها و مشکلاتشان بی‌نیازی را در شخصیت و رفتار آن‌ها می‌یابید.
وی ادامه داد: رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است، هنرمندان کسانی هستند که با طبع و قریحه‌ای بسیار ملطف، گام در طریق مقدس هنر گذاشته‌اند و جان مایه خود را در این راه گذاشته و به خلق اثر می‌پردازند.
سهرابی همچنین گفت: هنرمندان ما انسان‌های بسیار متواضع و قانعی هستند که با وجود سختی‌ها و مشکلاتشان بی نیازی را در شخصیت و رفتار آن‌ها می‌یابید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: هنرمند کسی است که فرهنگ، تاریخ و به طور کلی یک ملت برای ابراز هویت خویش به او اشاره می‌کند. پس رسالت اصلی ما کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جلب رضایت هنرمندان است
انتهای پیام

captcha