اقدامات فرهنگی ۶۰ روحانی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه
کد خبر: 3791665
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

اقدامات فرهنگی ۶۰ روحانی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه

گروه فرهنگی ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۶۰ روحانی در مناطق حاشیه‌ای استان کرمانشاه در راستای اقدامات فرهنگی تلاش می‌کنند.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: مناطق حاشیه شهرها با مشکلات اجتماعی و فرهنگی متعددی مواجه است و نبود زیرساخت و امکانات فرهنگی و اجتماعی و نبود نظارت و کنترل بر فعالیت‌هایی اینچنین موجب گسترش انحرافات در این مناطق است.
وی با تأکید بر تقویت سرمایه‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: در مسیر تأکیدات مقام معظم رهبری و لزوم ورود سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای، اداره تبلیغات اسلامی استان نسبت به اقدامات فرهنگی با حضور روحانیون اقدام کرده است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به استقرار 60 روحانی در مناطق حاشیه‌ای استان اشاره کرد و افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری و تعامل تمامی ادارات است.
امیری گفت: در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه باحضور روحانیون برنامه‌های فرهنگی برگزار و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: 180 روحانی همکار با اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هستند و از این تعداد 60 نفر در مناطق حاشیه‌ای مستقر هستند.
انتهای پیام

captcha