سازمان‌های مردم‌نهاد؛ نماد مشارکت در سطح جامعه
کد خبر: 3791667
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

سازمان‌های مردم‌نهاد؛ نماد مشارکت در سطح جامعه

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد، نماد مشارکت در سطح جامعه هستند، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد، ضامن سلامت جامعه هستند.

سازمان‌های مردم‌نهاد؛ نماد مشارکت در سطح جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شهلا تاجفر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳۰ بهمن‌ماه در نخستین جلسه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با سازمان‌های مردم‌نهاد استان، با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد، ظرفیت بسیاری در جریان‌سازی در جامعه دارند، اظهار کرد: سمن‌ها، نماد مشارکت در سطح جامعه هستند.
وی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد، ضامن سلامت جامعه به شمار می‌روند، چراکه این سازمان‌ها از دل مردم بیرون آمده و غیردولتی هستند و در واقع صدای مردم در بیان مشکلات جامعه شناخته می‌شوند.
تاجفر افزود: استانداری آذربایجان غربی در تلاش است تا با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد، در توسعه همه‌جانبه استان گام‌های اساسی را بردارد و همچنین دولت با برنامه‌ریزی سازمان‌یافته و با حفظ امنیت در تلاش است تا مشکلات جامعه را با همکاری این سازمان‌ها برطرف نماید.
وی خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیری داشتند و انتظار می‌رود سازمان‌های مردم نهاد با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، در رفع مشکلات جامعه و استان اثرگذار باشند.
انتهای پیام

captcha