آزمون پایان دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه برگزار شد
کد خبر: 3791696
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

آزمون پایان دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ آزمون پایانی اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه، 30 بهمن‌ماه در مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آزمون پایانی اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه، 30 بهمن‌ماه در مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با شرکت 17 نفر از فعالان این حوزه برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمود لطفیان سرگزی، مدیرعامل مؤسسه آموزش عالی حوزوی و پژوهشکده صحیفه سجادیه کشور در حاشیه این آزمون درباره طرح تبلیغی چهره به چهره صحیفه سجادیه در منازل، گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمودند که خدای متعال در مواجهه و روبه‌رو شدن دو انسان با یکدیگر رازی قرار داده که نمی‌دانیم چیست، اما هست... این مقوله اثری دارد که در هیچ ابزار هنری دیگر نیست. بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما مسئول هستیم که هدف الهی را بشناسیم و در راه او آزادانه و آگاهانه گام برداریم.
وی با اشاره به اجرای طرح «طبیب دوار»، بیان کرد: در این طرح، هر مربی واجد شرایط در محل مسکونی یا کار خود با نسل نو تماس و گفت‌وگو دارد و با واقع‌بینی آرمان مقدسی به نام جامعه توحیدی را تعقیب می‌کند.
لطفیان سرگزی اظهار کرد: در طرح چهره به چهره صحیفه سجادیه ارائه مطالب به‌صورت گفت‌وگوی کوتاه است و فرصت سؤال و نقد و بررسی به حضار داده می‌شود و با همه افراد با سعه صدر و اخلاق اسلامی برخورد می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه آموزش عالی حوزوی گفت: طرح تبلیغی چهره به چهره صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه در مجتمع‌های مسکونی، ناظر بر تلاش دلسوزان اسلام به‌منظور ترویج و تقویت ارزش‌های دینی و انسانی از منظر صحیفه سجادیه و به روایت رساله حقوق امام سجاد(ع) است.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه امری است که هر مسلمان به میزان آگاهی، شناخت و تعهد خویش در این حوزه مسئولیت دارد.
یادآور می‌شود، این آزمون به‌صورت کتبی و شفاهی و با ارائه مقاله و پژوهش در حوزه صحیفه سجادیه همراه بود.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha