مؤسسات قرآنی لرستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3791700
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
امیدیان:

مؤسسات قرآنی لرستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند می‌شوند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان طی تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، توانسته است تسهیلاتی را برای استفاده مؤسسات دارای اولویت در سال 98 فراهم کند.

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌گو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: طبق جلسه هشتم هیئت مدیره اتحادیه مبنی بر اعطای بسته حمایتی به مؤسسات قرآنی، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا شد.
وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه فوق در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مؤسسات انجام می‌شود، اظهار کرد: فعال بودن مؤسسه، دارا بودن پروانه فعالیت و ارسال درخواست از سوی مؤسسات به هیئت مدیره اتحادیه و سپس بررسی و تأیید آنها، از جمله شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات است.
امیدیان بیان کرد: سقف وام اعطایی 15 میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه است که براساس نیاز، مؤسسات در اولویت قرار می‌گیرند و می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از سوی اتحادیه در نوبت دریافت وام در سال 98 قرار بگیرند.
وی ادامه داد: این تسهیلات در پی تفاهم‌نامه امروز، 30 بهمن‌ماه، اتحادیه قرآنی لرستان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه انقلاب خرم‌آباد اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha