تقدیر از خبرنگار ایکنا در انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب
کد خبر: 3791726
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

تقدیر از خبرنگار ایکنا در انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از خبرنگار ایکنا در انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب تقدیر کرد و گفت: تلاش رسانه‌ها در راستای انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر قابل تحسین است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 30 بهمن ماه در آیین تجلیل از دو خبرنگار فعال استان در عرصه انعکاس فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در ایام دهه فجر اظهار کرد: رسانه‌های استان در جریان انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و زمینه حضور مردم در برنامه‌های این ایام به ویژه 22 بهمن را فراهم کردند.
وی با اشاره به اینکه همراهی رسانه‌ها در انعکاس عملکرد ادارات می‌تاواند منجر به رشد و توسعه استان و آگاه‌سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده باشد، افزود: بی‌شک رسانه‌های محلی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری استان کردستان نیز در این راستا به خوبی اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: قطعا با همراهی و تلاش اصحاب رسانه شاهد اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق‌تر عملکرد و فعالیت‌های ادارات در طول دوران انقلاب اسلامی خواهیم بود.
ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان نیز با تقدیر از همراهی خبرنگار ایکنا و خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار قرآنی این اداره‌کل اظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال مسئولیت کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان برعهده دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان بود، در تمامی جلسات و برنامه‌های این کمیته شاهد حضور خبرنگاران دو خبرگزاری ایکنا و فارس بودیم که فعالیت‌های قرآنی این کمیته را اطلاع‌رسانی می‌کردند.
وی افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی استان به ویژه در ایام دهه مبارک فجر توسط واحد خبر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز جای تقدیر دارد و امیدواریم شاهد انعکاس بهتر و موفق‌تر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی سطح استان در رسانه‌های جمعی باشیم.

یادآور می‌شود؛ خبرنگاران حاضر در این آئین نیز تعامل و همکاری مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان در انعکاس مطلوب اخبار فرهنگی و قرآنی را ارزشمند بیان کردند. در پایان از ملیحه سیفی خبرنگار خبرگزاری ایکنا و عدالت ناصری خبرنگار خبرگزاری فارس تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha