برگزاری مسابقات باعث گسترش فرهنگ قرآن می‌شود
کد خبر: 3791760
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

برگزاری مسابقات باعث گسترش فرهنگ قرآن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم باعث بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و نشر آن در جامعه می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 30 بهمن در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: این مسابقات به همت این سازمان، اداره کل ورزش و جوانان استان، خانه فرهنگ صدوقی و سایر نهادها و دستگاه‌های استان با هدف بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و نشر قرآن کریم برگزار شد تا بیش از پیش شاهد تربیت قرآنی جوانان این مرز و بوم و البته سوق دادن آنان به مسیر درک و عمل به قرآن کریم باشیم.
وی با اشاره به استقبال جوانان یزدی از این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات شاهد حضور بیش از 800 نفر از جوانان و ورزشکاران یزدی بودیم که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افتخار همکاری موثری را برای برپایی این مهم برعهده داشته باشد.
ملازینلی تصریح کرد: استقبال عمومی از این مسابقات در حال افزایش است و سال به سال شاهد رشد کمی و کیفی این مسابقات هستم، امیدواریم همچنان شاهد روند گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان این مرز و بوم به ویژه اهالی دارالعباده یزد باشیم.

انتهای پیام

captcha