شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز ‌از آذربایجان‌شرقی در همایش ملی حفظ «جزء سی‌ام»
کد خبر: 3791817
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز ‌از آذربایجان‌شرقی در همایش ملی حفظ «جزء سی‌ام»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از شرکت چهار هزار دانش‌آموز دختر در همایش ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم خبر داد.

شرکت 4000 دانش‌آموز دختر در همایش ملی حفظ «جزء سی‌ام»

طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از شرکت چهار هزار دانش‌آموز دختر در همایش ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم خبر داد و گفت: این همایش پنجم اسفندماه سال جاری در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال برنامه ملی حفظ جزء سی‌ام در مدارس کشور اجرایی می شود که بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش سهم استان آذربایجان شرقی۷۰ هزار نفر بود که با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان امر این تعداد به ۲۱۳ هزار نفر رسید.

علمی با بیان این که این تعداد، یک سوم جمعیت دانش‌آموزی استان را تشکیل می‌دهد، گفت: برای تجلیل از فعالان حفظ جزء سی‌ام، پنجم اسفندماه، همایش بزرگ چهار هزار نفری دانش‌آموزی در مصلای بزرگ امام(ره) برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: از نواحی پنجگانه تبریز به تعداد هشتصد نفر دانش‌آموز دختر از هر ناحیه با لباس متحدالشکل در این همایش شرکت می‌کنند و در حاشیه این همایش نمایشگاه‌های مختلفی نیز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha